خبر خوش معاون رئیس جمهور برای معلمان کد ۱۹ | اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی-راهبرد معاصر
وعده وزیر ارتباطات برای گشایش در زمینه فیلترینگ مصطفی سالاری سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شد صدور احکام جدید حقوقی بازنشستگان قبل از آذر ماه فاز جدید واریز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی رقم عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پیگیری ویژه پرونده قتل فجیع اعضای یک خانواده در لارستان آخرین وضعیت دریاچه ارومیه خبر خوش معاون رئیس جمهور برای معلمان کد ۱۹ | اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی معلمان بخوانند | پرداخت عقب افتادگی‌های رتبه بندی معلمان آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان جزئیاتی تازه از واریز حقوق مهرماه بازنشستگان تامین اجتماعی دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رساند جایزه نوبل فیزیک ۲۰۲۴ به دو پژوهشگر هوش مصنوعی از آمریکا و کانادا رسید رئیس شورای اسلامی نصیر شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شد + توضیحات یک منبع آگاه معرفی ۶ عضو جدید هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه

خبر خوش معاون رئیس جمهور برای معلمان کد ۱۹ | اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور می‌تواند مجددا طبق قانون عبدالکریم حسین‌زاده را برای معاونت روستایی و مناطق محروم انتخاب کند و به احتمال ۹۰ درصد به بالا هماهنگی‌هایش ان‌شاالله انجام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 08
کد خبر: ۲۵۹۶۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدجعفر قائم‌پناه درباره اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه‌ها و آزادی زندانیان سیاسی گفت: هم روند بازگشت اساتید و هم دانشجویان امیدوارکننده است و قطعا آئین‌نامه‌ها اصلاح خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: درباره گزینش‌ها هم تصمیمات خوبی گرفته شد که با وسعت دید بهتر و معیار‌های بازتری مطابق با شرایط اجتماعی تصمیم‌گیری شود. به خصوص در مورد گزینش معلمانی که گزینش‌شان رد شده است.

قائم‌پناه گفت: درباره معلم‌هایی که با کد ۱۹ رد شده‌اند، گفت: در مورد کد ۱۹ هم تا حدود زیادی تصمیم‌گیری شد، در اسرع وقت تعدادی از این معلم‌ها برگشت خواهند خورد، امیدواریم. برای سال آینده هم حتما تصمیمات بهتری خواهیم گرفت که بیشتر نمره عملی ملاک برای قبولی باشد.

وی با بیان اینکه برای گزینش تقریبا کار‌ها انجام شده است، افزود: برای اساتیدی که در چارچوب قوانین و مقررات بازنشسته شدند و همین طور دانشجویانی که اخراج شده‌اند، تصمیمات جدی گرفته شده که در چارچوب قوانین و مقررات که آئین نامه‌اش هم اصلاح شد، انشاالله بازگردند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: برای زندانیان سیاسی هم قوه قضائیه کمک می‌کند و درحال برنامه‌ریزی است. ان‌شاالله کسانی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند، دچار مشکل نشوند.

وی در خصوص اصرار رئیس‌جمهور برای معرفی عبدالکریم حسین‌زاده به عنوان معاونت روستایی و مناطق محروم عنوان کرد: باید با هماهنگی مجلس انجام شود.

قائم‌پناه رئیس جمهور در پاسخ به اینکه آیا رئیس‌جمهور می‌تواند قانوناً حسین‌زاده را دوباره به مجلس معرفی کند، اظهار داشت: بله می‌تواند، احتمال ۹۰ درصد به بالا هماهنگی‌هایش ان‌شاالله انجام می‌شود. /ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار